dimecres, 2 d’octubre del 2013

Aportaciones / aportacions

Ja hem tancat el període d'aportacions! Ha estat un èxit. Perquè el finançament col·lectiu és una peça clau en aquests tipus de projectes autogestionats i de base. En el nostre cas, i en coherència amb la filosofia “do it yourself” (fes-ho tu mateixa), estem satisfetes d'haver-ho fet amb els nostres propis mitjans y haver arribat a persones i col·lectius que han enriquit el nostre projecte. El resultat ha estat molt positiu. I també molt especial: una acollida còmplice, un suport al nostre missatge, i eixamplament de la participació.

Mantindrem oberta l'opció de donatius, per a seguir finançant les despeses presents i futures, encara que ja no podrem facilitar recompenses.

Moltes gràcies a les qui ho feu possible,

Seguim.


-------------
Ya hemos cerrado el período de aportaciones! Y ha sido un éxito. Porque la financiación colectiva es una pieza clave en este tipo de proyectos autogestionados y de base. En nuestro caso, y en coherencia con la filosofía “do it yourself” (hazlo tú misma) que seguimos, estamos satisfechas de haberlo hecho con nuestros medios. Y haber llegado a personas y colectivos que enriquecen nuestro proyecto. El resultado ha sido muy positivo. Y también muy especial: una acogida cómplice, un apoyo al mensaje, y una ampliación de la participación.

Mantendremos abierta la opción de donativos, para seguir financiando gastos presentes y futuros, aunque ya no podremos facilitar recompensas.

Muchas gracias a las que lo hacéis posible,

Seguimos.

Blogger Template by Clairvo